20. joulukuuta 2013

Back in business



Kuten otsikosta viisaimmat saattoki jo päätellä, kirjoittelu jatkuu! Tää blogi alko ahistaa mua niin paljo syksyllä, että päätin pitää taukoa. Nyt kuitenki se ahistus on menneisyydessä ja mä taas täällä kirjottelemassa. Menneen syksyn aikana on tapahtunu ihan valtavasti kaikkea. Oon menettäny mun elämästä tosi tärkeen ihmisen, oon saanu huimasti uusia kavereita, oon rakastunu, oon lopettanu cheerleadingin & ehkä kaikista suurin asia, isi ja kikka meni naimisii! Huomenna ne suuntaaki jo kohti Dubaita häämatkalle.. Heh en oo yhtää kateellinen mitennii :-) Oon jouluaattoo asti mumilla ja jouluaatto iltana meen sitte mamille! Tuskin maltan oottaa joulua. En ees muista koska viimeks olisin ollu joulun Suomessa.. No nyt oon syöny niittenki vuosien eestä pipareita ja joulutorttuja, ripustanu jouluvaloja ja kuunnellu joulumusiikkia! En muistanu et joulu on näin mahtavaa aikaa, toivottavasti nyt tulis ees vähän lunta ettei tuu ihan musta joulu!

KAIKKI TULEE NYT PIRISTÄMÄÄ MUN ILTAA!

ASK: juliajennna  IG:juliajennna  KIK: jultsuu.

2 kommenttia:

  1. kenet sä olet menettänyt elämästäsi? ): poikaystävän?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ukin joka oli mulle tosi tärkee.. Se osas aina neuvoo mua ku oli vaikeet! Ja joo menetin myös poikaystävän mut se tapahtu jo kesän lopussa. Nyt oon onnellinen nykysestä tilanteesta :)

      Poista