12. tammikuuta 2014

Mä rakastan


 Mä rakastan herätä aurinhon paisteeseen, mä rakastan olla yksin kotona, mä rakastan mandariinin tuoksua, mä rakastan mansikoita, mä rakastan kesää, mä rakastan öistä hiljaisuutta, mä rakastan puhelimen lukitusääntä, mä rakastan uusia vaatteita, mä rakastan vadelmasuklaata, mä rakastan ystäviä, mä rakastan kuunnella yksin musiikkia, mä rakastan kuun valoa kesäöisin, mä rakastan nurmikon tuoksua, mä rakastan valvoa yömyöhään ja vaan mietiskellä, mä rakastan sun halauksia, mä rakastan tutustua uusiin ihmisiin mä rakastan jouluvaloja, mä rakastan unelmia, mä rakastan vesisadetta, mä rakastan itkeä niin paljon ettei enää tuu kyyneliä, mä rakastan nauraa, mä rakastan koulun salaatinkastiketta, mä rakastan matkustelua, mä rakastan mutakakkua, mä rakastan hyvän yön toivotuksia, mä rakastan sua <3 Mä rakastan sanoa mä rakastan. 
Muistuttakaa teille tärkeitä ihmisiä siitä että te rakastatte, niin mäki teen.

3 kommenttia: